Support

Koffievlek

Support van Bakkie

Hoewel we een sociale organisatie zijn, moeten zaken natuurlijk wel goed geregeld worden. Met name als je onze lekkere bakkies bestelt. Daarom kun je rekenen op het support van Bakkie en hebben we hieronder onze werkwijze en veelgestelde vragen op een rij gezet.

Moet jouw bestelling naar het buitenland?

Dan overleggen we dit graag met jou. We laden een bestelling graag uit, maar dat is wel voor jouw rekening en op jouw eigen risico. Soms kunnen we niet jouw hele bestelling in één keer bezorgen. Gelukkig hebben we in zo’n geval het recht om diensten of producten in verschillende delen te bezorgen.

Wij brengen jouw bestelling waar je wilt, zorg jij er dan voor dat er voldoende plaats is voor de levering? Daarnaast is het belangrijk dat we de plek goed kunnen bereiken. In sommige gevallen moeten de producten opgeborgen worden. Dit gebeurt op jouw risico.

Is er een afwijking in de levering, hoeveelheden of specificaties?

Samen komen we vast tot een oplossing. Je moet in dat geval wel nog steeds de factuur betalen. Weiger je als klant producten of diensten, of komt je jouw afspraak voor de levering niet na? Dat vinden we jammer. In dat geval heeft Drents Bakkie het recht om de overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen. Of om direct over de producten te beschikken. De schade en/of kosten die zijn gemaakt door deze situatie kunnen we verhalen op de klant. Denk hierbij aan vervoerskosten en opslagkosten.

Klachten? 

Bij Drents Bakkie streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan hebben we een duidelijke klachtenprocedure opgesteld om uw zorgen snel en efficiënt te behandelen. Klik op de onderstaande knop om de klachtenprocedure te downloaden en meer te weten te komen over uw rechten en onze aanpak.

Leveranciersgedragscode

Wij bij Drents Bakkie hechten veel waarde aan ethisch zakendoen en kwaliteitsstandaarden. Onze leveranciersgedragscode legt de verwachtingen vast waaraan al onze leveranciers moeten voldoen. Klik op de onderstaande knop om de leveranciersgedragscode te downloaden en te lezen hoe we samenwerken aan een verantwoorde en duurzame keten.

Hoe worden die bakkies eigenlijk gemaakt?

Onze Bakkies worden met veel passie en plezier gemaakt. In onze prachtige Giesen coffee roaster branden wij onze bonen met ambacht en onze eigen QR code, oftewel Quality Roast Code. Wil je meer weten over ons brandproces? Lees meer.

Zijn die bakkies wel echt groen?

De Bakkies zijn bij aankomst in de branderij echt groen. Soms een beetje grijs, maar de hoofdkleur is toch wel echt groen te noemen. Het zijn de rauwe ongebrande boontjes die binnen komen in zakken van circa 70 kg. Na controle gaan we ze volgens ons eigen profiel branden, en dan… tja dan zijn ze al snel niet meer zo groen. Door het branden worden de bonen bruin van kleur, en afhankelijk van het profiel worden ze licht, chocolade tot diep donkerbruin.

Waar komen de koffiebonen precies vandaan?

Onze boontjes komen tot nu toe uit Zuid-Amerika en Afrika. Wij houden andere gebieden altijd in de gaten. Wil je meer weten over de herkomst? Bij iedere koffiesoort in ons assortiment staat dat netjes omschreven.

Krijg ik ook korting als ik een abonnement afsluit?

Nou vooruit dan maar, omdat wij het zijn. Bij het nemen van een abonnement krijg je 5% korting op onze gecertificeerde en vooral eerlijke koffie. Dit doen wij omdat wij jou willen belonen voor het bijdragen aan onze doelen. We vinden dat eerlijke en duurzame koffie voor iedereen betaalbaar moet zijn dus in onze koffieprijzen zit de rest van de korting altijd al standaard ingebakken. Namanajajajippiejippiejee!

Wat je er gratis bij krijgt is:

  • De glimlach van diegene die jij helpt aan een betaalde baan
  • Goede service gemak bij het bestellen van de koffie
  • Lekkere en 100% eerlijke koffie
  • Jouw directe sociale en maatschappelijke bijdrage
  • Vrolijke familieleden, huisgenoten en collega’s

Elke maand automatisch je koffie geleverd. Simpel, zonder zorgen, altijd koffie!

‘Ja maar hallo!, stel dat ik teveel of te weinig heb? Dan zit ik er zeker mooi aan vast en ben ik in de aap gelogeerd?’

Lieve gewaardeerde klanten van Bakkie, heb geen vrees. Wij zijn zo flexibel dat we jouw abonnement zelfs maandelijks aan jouw behoefte kunnen aanpassen. Stel dat je, een week voordat er een nieuwe levering gepland staat, tot de conclusie komt dat je te weinig koffie hebt? Dan helpen wij je natuurlijk met alle liefde uit de brand. Andersom ook geen probleem, mocht er te veel koffie worden besteld, dan stellen we dat bij.

0
    0
    Mijn bakkie
    Jouw bakkie is leegGa terug
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      blackfriday35 Get 35% off 35% korting voor social media volgers ivm black friday!
      blackfriday50 Get 50% off 50% korting voor nieuwsbrief abonnees ivm black friday!
      kerst15 Get 15% off 15% korting (CODE FLYER)
      koffie4sales Get 100% off Koffie For Sales
      koffiedag Get 10% off 10% korting ivm nationale koffiedag.
      papa10 Get 10% off 10% kortingscode voor vaderdag. Geldig vanaf ma 12-06 tot do 15-06.
      radio Get 15% off
        Heb je deze al gezien?
        Heb je deze al gezien?