Support
Support van Bakkie
Hoewel we een sociale organisatie zijn, moeten zaken natuurlijk wel goed geregeld worden. Met name als je onze lekkere bakkies bestelt. Daarom kun je rekenen op het support van Bakkie en hebben we hieronder onze werkwijze en veelgestelde vragen op een rij gezet.
Klantenservice
Klant is koning. Daarom doen we het ontvangen, leveren en uitvoeren van bestellingen natuurlijk zorgvuldig. En met jouw beoordeling van aanvragen voor diensten gaan we altijd serieus om. Beloofd. Binnen 1 dag nadat we een bestelbevestiging hebben ontvangen, nemen we jouw aanvraag in behandeling. We verzenden de bestelling naar het adres dat je hebt opgegeven toen je de bestelling plaatste. Dat kan via de website, op de offerte of op de bestelopdracht gedaan zijn.
Bestellingen die op voorraad zijn, leveren we zo snel mogelijk uit. Loopt de bezorging vertraging op, of kunnen we de bestelling gedeeltelijk of zelfs helemaal niet leveren? Dan laten we je dit natuurlijk zo snel mogelijk weten en kun je de bestelling zonder extra kosten annuleren.
Levertijd
Onze gemiddelde levertijd is 2 werkdagen. We doen er alles aan om altijd binnen de genoemde leveringstermijn te bezorgen. Soms lukt dit helaas niet. De termijnen die wij in de overeenkomst gezet hebben, zijn dan ook vrijblijvend. Kunnen we hier niet aan voldoen? Dan geeft dit je niet het recht de overeenkomst te ontbinden. Als we denken dat we de leveringstermijn niet halen, laten we je dit natuurlijk zo snel mogelijk weten en gaan we samen op zoek naar een oplossing. Wil je graag dat jouw bestelling op een andere manier dan via onze bezorgopties en koeriers wordt bezorgd? Geen probleem. De verzendkosten zijn in dat geval wel voor eigen rekening.
Moet jouw bestelling naar het buitenland?
Dan overleggen we dit graag met jou. We laden een bestelling graag uit, maar dat is wel voor jouw rekening en op jouw eigen risico. Soms kunnen we niet jouw hele bestelling in één keer bezorgen. Gelukkig hebben we in zo’n geval het recht om diensten of producten in verschillende delen te bezorgen.
Wij brengen jouw bestelling waar je wilt, zorg jij er dan voor dat er voldoende plaats is voor de levering? Daarnaast is het belangrijk dat we de plek goed kunnen bereiken. In sommige gevallen moeten de producten opgeborgen worden. Dit gebeurt op jouw risico.
Is er een afwijking in de levering, hoeveelheden of specificaties?
Samen komen we vast tot een oplossing. Je moet in dat geval wel nog steeds de factuur betalen. Weiger je als klant producten of diensten, of komt je jouw afspraak voor de levering niet na? Dat vinden we jammer. In dat geval heeft Drents Bakkie het recht om de overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen. Of om direct over de producten te beschikken. De schade en/of kosten die zijn gemaakt door deze situatie kunnen we verhalen op de klant. Denk hierbij aan vervoerskosten en opslagkosten.
Klachten?Â
Bij Drents Bakkie streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan hebben we een duidelijke klachtenprocedure opgesteld om uw zorgen snel en efficiënt te behandelen. Klik op de onderstaande knop om de klachtenprocedure te downloaden en meer te weten te komen over uw rechten en onze aanpak.
Leveranciersgedragscode
Wij bij Drents Bakkie hechten veel waarde aan ethisch zakendoen en kwaliteitsstandaarden. Onze leveranciersgedragscode legt de verwachtingen vast waaraan al onze leveranciers moeten voldoen. Klik op de onderstaande knop om de leveranciersgedragscode te downloaden en te lezen hoe we samenwerken aan een verantwoorde en duurzame keten.
Veelgestelde vragen en antwoorden
Hoe worden die bakkies eigenlijk gemaakt?
Onze Bakkies worden met veel passie en plezier gemaakt. In onze prachtige Giesen coffee roaster branden wij onze bonen met ambacht en onze eigen QR code, oftewel Quality Roast Code. Wil je meer weten over ons brandproces? Lees meer.
Zijn die bakkies wel echt groen?
De Bakkies zijn bij aankomst in de branderij echt groen. Soms een beetje grijs, maar de hoofdkleur is toch wel echt groen te noemen. Het zijn de rauwe ongebrande boontjes die binnen komen in zakken van circa 70 kg. Na controle gaan we ze volgens ons eigen profiel branden, en dan… tja dan zijn ze al snel niet meer zo groen. Door het branden worden de bonen bruin van kleur, en afhankelijk van het profiel worden ze licht, chocolade tot diep donkerbruin.
Waar komen de koffiebonen precies vandaan?
Onze boontjes komen tot nu toe uit Zuid-Amerika en Afrika. Wij houden andere gebieden altijd in de gaten. Wil je meer weten over de herkomst? Bij iedere koffiesoort in ons assortiment staat dat netjes omschreven.
Krijg ik ook korting als ik een abonnement afsluit?
Nou vooruit dan maar, omdat wij het zijn. Bij het nemen van een abonnement krijg je 5% korting op onze gecertificeerde en vooral eerlijke koffie. Dit doen wij omdat wij jou willen belonen voor het bijdragen aan onze doelen. We vinden dat eerlijke en duurzame koffie voor iedereen betaalbaar moet zijn dus in onze koffieprijzen zit de rest van de korting altijd al standaard ingebakken. Namanajajajippiejippiejee!
Wat je er gratis bij krijgt is:
- De glimlach van diegene die jij helpt aan een betaalde baan
- Goede service gemak bij het bestellen van de koffie
- Lekkere en 100% eerlijke koffie
- Jouw directe sociale en maatschappelijke bijdrage
- Vrolijke familieleden, huisgenoten en collega’s
Elke maand automatisch je koffie geleverd. Simpel, zonder zorgen, altijd koffie!
‘Ja maar hallo!, stel dat ik teveel of te weinig heb? Dan zit ik er zeker mooi aan vast en ben ik in de aap gelogeerd?’
Lieve gewaardeerde klanten van Bakkie, heb geen vrees. Wij zijn zo flexibel dat we jouw abonnement zelfs maandelijks aan jouw behoefte kunnen aanpassen. Stel dat je, een week voordat er een nieuwe levering gepland staat, tot de conclusie komt dat je te weinig koffie hebt? Dan helpen wij je natuurlijk met alle liefde uit de brand. Andersom ook geen probleem, mocht er te veel koffie worden besteld, dan stellen we dat bij.